Akinek nem inge, az az én ingem

 2010.03.30. 10:38

Legyen a fidesznek 2/3-a! Pedig sosem szavaztam rájuk, na jó, egyszer majdnem, '90-ben. De az nem ért. Akkoriban még a szadeszba is be akartam lépni, de amikor bementem az irodájukba - alig voltam 18 - egy szemüveges majom végignézett rajtam, és egy mondattal átküldött a szomszéd épületbe, ahol a narancsosok voltak. Nem mentem át. Azóta sem vagyok semmilyen pártnak a tagja, mert ahogy azt Röhrig apánk (maxi respect!) megmondta: 

"Minden pártnak csak egy tagja van, az összes többi csak belépett. És belépni már a távolugrásban sem érvényes."

Szóval a mai Kósa interjú is megerősített abban, hogy a legjobb az lenne ennek a 10 millió ellenégeskedő-gyűlölködő-kiábrándult és csalódott arcnak, azaz nekünk, ha most végre valaki tényleg változtatna azon, ami itt folyik. Mert szar van, nagy szar. És ez már nem fér be a szőnyeg alá, és nem lehet diszkréten egy újságpapírral eltakarni. Az alapok rosszak, és minden ami ráépült. Házmesterkapitalizmus, az van. Rosszul bejáratott, köhögős, hazudozós. Rakjuk újra a kockákat, ezúttal egy kicsit átgondoltabban. Ha most a narancsos (fele)barátaink elég nagy előnnyel szakítják át a célszalagot, akkor végre egy csomó baromságon változtatni lehet. Persze lehetett volna korábban is, de akkor épp' nem volt hozzá kedvük. „Cui prodest?” - „Kinek az érdeke?”. Ez azért itt is egy fontos szempont. Most éppen nekik, de pont leszarom, változtassanak a törvényeken, felőlem az alkotmányon is, és legyen végre kisebb a parlament, az önkorik és még csomó minden, amit ott most Lajos (is) elmondott. Mert akkor talán - persze csak talán - elindul valami. Sokat gondolkozom azon is, hogy most vagy a fideszes közgazdászok zsenik, vagy a szoci-(szadesz RIP) felhozatal volt tökhülye. Mert az egyik azt mondja, lehet itt mindent, adótcsökkenteni, járulékotcsökkenteni, meg majd az eu-s pénzek, új iskolák, szuper egészségügy. A másik oldalt ötleteit most ne nézzük újra, mert azt már néztük az elmúlt 8 évben egész közelről, de kb. pont az ellenkezője az első (valljuk be szimpatikusabb) verziónak.

Na most én akkor azt mondom, ha lehet így is, hogy nekem-neked-nektek jobb legyen, de tényleg jobb, akkor miért ne próbáljuk ki?

Piros pajtás most leül egyes, egy dobásból kimarad (lehet kettőböl), zöld pajtás(ok) meglátjuk hogy sikerül-e megírni a felvételit, kék pajtikától elköszönünk, szürke pajtást még átgondoljuk hova üljön, mert verekedős és kiabál is.

Tessék narancs pajtás, te vagy a hetes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://karatekutya.blog.hu/api/trackback/id/tr641880212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása